Skriva, skriva, skriva

Hej!
 
Japp, här sitter jag och skriver så tangentbordet glöder, eller nått ;) Vill bara bli klar med den här uppsatsen, och nu går det i alla fall framåt. 
 
Nattis håller mig sällskap och puffar på mig för uppmärksamhet. 
 
Och appropå katter måste jag bara visa de här två bilderna!
 
Jag vill ha en sådan här mugg! Den är ju underbar! Alla som har katt vet att om du har en kopp som står framme på bordet räcker det med att din katt passerar muggen, och vipps så ligger där ett katthår i. 
 
Och nästa jag-vill-ha:
- Ett rum som är byggt för katter, det skulle vara så fint. I mitt framtida hus när jag är veterinär och har flera små sibbar, då!
 
Dags att återgå till min fina rapport " Summer farm practical" på Sisyfos gård. 
 
Kram <3

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Jobbigt att städa!

2012-09-03 @ 00:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0