Skrattanfall

Hejsan!
 
Äntligen helg! Långa dagar från 8.00 till 18.00 i skolan och plugg på kvällarna, men veckan har gått snabbt i alla fall. 
Igår var vi på housewarming party hos JacQueline och Alex. Det var massa tyskar, massa hundar och några engelsktalande. Fullt hus helt enkelt ;)
 
Gick dock hem tidigt för jag var så trött, fortfarande! 
 
Som sista lektion hade vi idag nutrition pracical, och jag höll på att dö, av ett skrattanfall. Läraren som vi har ser ut som en drogmissbrukare och beter sig som att han är full på lektionerna. Han staplar runt i klassrummet med olika gräs (gräs som i vanligt gräs, hö osv) och säger otydliga meningar och förväntar sig sedan svar. 
Så tittar han på en med urholkade ögon och säger "Do YOU know the answear!?" Nej.. jag förstår inte ens frågan.
 
Idag gick han runt med en potatis och kastade fram den på min och en engelsk tjejs bänk och ba "WHAT is this?", hon svarade lite försiktigt "a potato.."
"A POTATOOOO! Yes it is a POTATOO, I knew you were from england... thats why, you from england, so I asked.." Och så går det ut i mummlande otydliga fraser. 
 
Mari, Faye och jag på första raden låg dubbelvikta av garv hela lektionen. Det var ett helt sjukt fnitteranfall! Ingen av oss kunde sluta skratta. Läraren började skratta med oss ibland och verkade inte alls störd av att vi knappt kunde andas mellan allt skrattande. 
 
Nu ska jag skriva lite summer report, sen blir det springtur på Margit med Caroline (och de som vill hänga på) och så housewarming party ikväll.
 
 
Kramar <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0