Rebuslöp 2012

Hej hej!

Igår började jag med att storhandla med Ellinor och Mari, vi gick till köpcentret Westend som ligger ca 10 min bort. Efter det satte jag mig med uppsatsen och skrev. Fick lite hjälp av mamma som till och med är utbildad i ämnet, så då fick jag en hel del information att skriva om.
 
Sen bar det av till Rebuslöpet, norskornas version av nollning. Den stationen vi skulle gå och titta på hade blivit utkastade från sin pubb, så de var tvugna att slå läger i en park utanför istället. På den stationen skulle man i alla fall dricka shots, flytta en apelsin mellan hela laget utan att använda händerna/armarna med en shot i munnen och sen göra charader. 
Jag hoppas ettorna hade kul, vi hade i alla fall jättekul att titta på dem :P
 
Blev ganska dåliga bilder, hade nån konstig inställning på mobilen, men ni kan få en liten uppfattning om hur det såg ut i alla fall :)







 
Dags att återgå till uppsatsen!
 
Ha en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0