Partyyy

God morgon!
 
Det blev springtur på Margit igår, med Caroline och Ellinor. Vi sprang duktigt runt allihopa :) jag är stolt över min insats, och jag vet att nu kommer jag bara kunna springa fortare. 
 
Ellinor på bron över till Margit. Det var lite kyligt i luften faktiskt!
 
Efter denna hälsosamma aktion så ville vi fortsätta i samma spår:
Mumsigt!
 
Sen bar det av till festen. Det startade på en hemmafest (housewarming party) där 88 stycken tackat jag. Vet inte hur många vi blev men smockfullt var det. 
 
Påväg, Ellinor, Mari och Helle: 
 
Detta hade de förberett tills alla skulle komma:
Jelly shots! Man behövde en viss teknik för att äta/dricka dem. Caroline och jag konstaterade att vi hade för små tungor för dem :P
 
Och nu ska ni få höra! När jag varit på festen några minuter skulle jag gå på toa lite snabbt, det var bara det att dörrhantaget slutade fungera, så även om jag tryckte ner det så öppnades inte dörren. Så där var jag inlåst på toan, med ett helt gäng med människor på andra sidan som förtvivlat försökte rädd mig. Det fanns ett fönster som var någon meter ifrån ett sovrumsfönster (med en avgrund i mellan, glöm att jag tänkte kasta mig över där..). Mari satt i alla fall där och serverade mig Jelly shots. Hade ett trevligt samtal med en läkarstudent kille också. 
"Jaha vad heter du då?"," Trevligt trevligt, vad pluggar du för något då", "Kul att vara instäng på toaletten"
Väldigt intressant konversation över ett toalett fönster. 
 
Efter ca en kvart så lyckades de få upp dörren i alla fall! Haha suck alltså! Meeen festen var sjukt kul efter det i alla fall! :D
 
Efter att grannarna ringde och hotade att polisen var påväg så stack vi vidare till Simpla. Där var det trevligt som vanligt :). Stannade lite senare med Mari och Helle än de andra, så kom hem runt halv 5. 
 
Idag är det skriva rapport dag (de sköt upp deadlinen till måndag) och sen storstädning!
 
Nattis har kommit på fördelen med gardinerna, man blir helt osynlig för alla som går förbi!
 
Ha en fin dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0