Nästan där!

Go kväll :)
 
Fick ett meddelande från Ellinor "Jag har fått sms nu, vi har internet i nya lägenheten"! Det betyder att vi kan flytta in nu! Vi har planerat att göra sista rycket i morgon och försöka få iordning så mycket att vi kan sova där i morgon kväll :D Ska bli så kul!
 
Börjar lite smått tröttna på att flänga fram och tillbaks mellan två lägenheter nu. Idag var jag tvungen att åka och möta upp en "cleaning lady" som skulle städa spisen och tvättmaskinen åt oss. Det gick bra och jag fick också en hel del fixat i lägenheten undertiden. 
 
Såhär är det att flytta:
 
För mycket saker som man samlat på sig på två år. Jag mosade in stolen i hissen och sprang sen trappan upp för att ta emot allt. 
 
En katt som river upp allting man lägger i slängpåsar för "DET ÄR SÅ KUL NÄR DET PRASSLAR OCH ÅKER UT SAKER! :D"
 
Nu ska jag packa! För i morgon ska jag flytta!
 
God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0