Lägenheten

Hej hej!
 
Blev alldeles för mycket städning igår, hann knapp skriva något på uppsatsen. Så ska alldeles strax sätta mig med den igen. 
Men jag kom på att jag faktiskt inte visat er lägenheten än, så vi gör en snabb genomgång :P
 
Såhär ser det ut precis när man kommit in, en lång korridor och första badrummet in till vänster. 
 
Det här är "runt hörnet" på den första bilden (man ser hallen här med). Fina köket :)
 
Bord och soffa, precis till vänster går "min" balkong ut. 
 
Fortsätter korridoren bort, min jätte garderob står där ;)
 
Andra badrummet, väldigt trevligt!
 
Och så mitt rum!


Så nu har ni fått sett lite hur det ser ut :)
 
Kram <3

Kommentarer
Postat av: Elli

Åååh det är så fint! Vill verkligen komma och hälsa på en gång till, får se om det blir möjlighet till det nån gång :) kram <3

Svar: Ja gör det! Du är så välkommen! :D Kram <3
Nina

2012-09-16 @ 14:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0