Happy goodbye!

God kväll alla fina! 
 
Nu har jag sagt farväl till gamla lägenheten, lämnat nycklarna till hyresvärden och kommer aldrig se dem igen. Två år har jag och lägenheten tillbringat tillsammans.. Ganska jobbiga två år måste jag säga, med mycket tårar och tankar på att ge upp. 
Men nu är det kapitlet avslutat, dags att vända blad!
 
Denna termin känns så mycket bättre än tidigare terminer. Jag känner att jag mår bättre och att jag trivs med  situationen. Tror det är pågrund av många anledningar, dels för att jag nu flyttat in med en rumskompis som gör att det inte blir så ensamt, skolan har blivit intressantare och lärarna bättre och mer engagerade, har inte samma hemlängtan för det är mindre som drar i Sverige och jag har lärt mig att acceptera ungern som det land det är. 
 
Så det var ett glatt hejdå till gamla lägenheten och allt som det stod för. 
 
Nu ska jag äta mina chokladdoppade jordgubbar och titta på en serie! I morgon är jag ledig (förutom en labb), då skolan ska få ny rektor och det var något viktigt möte för alla lärare. På kvällen blir det födelsedagsmiddag för Ingelin :)
 
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Elli

Nina fina! Vad glad jag blir för dig, hoppas att ditt år blir alldeles awesome :)

Kramkramkram!<3

Svar: Tack! Önskar dig detsamma! <3 massa kramar <3
Nina

2012-09-25 @ 22:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0