Hallo?

Hej!
 
Är hemma och skriver på uppsatsen om sommarpraktiken. Har haft håltimme i två timmar, så känns bra att jag har utnyttjat tiden väl. 
Höll på att få en hjärtattack igår när vår nutrition lärare sa att deadline för uppsatsen redan hade varit, och missar man på denna rapport får man varken ta animal breeding eller nutrition and dietics examerna. Gick sedan fram och frågade och det visade sig att han bara var oinformerad om att tiden hade skjutits upp. Herregud att skrämmas sådär!
 
Idag hade vi pharma igen.. jag måste erkänna att jag vid sådana lektioner tänker "jag kanske helt enkelt är för dum för att bli veterinär", men jag gör ju bara så gott jag kan. Satt flitigt och antecknade hela lektionen och när det var 10 min kvar så råkade min hjärna sväva iväg lite och jag tittade drömmande ut genom fönstret i någon minut tills jag plötsligt upptäckte läraren stå och säga "Hallo!?". Tittade framåt och han står och tittar rakt mot mig "Hallo!?, what is the answer", tittade tillbaks på honom utan att göra en min. Jag kan inte pharma, får jag plugga på det först sen kan ni ha förhör med mig.. "Hallo?", tillslut gav han upp i alla fall..
Inget mer dagdrömmande på pharman alltså :P
 
 
Nu ska jag till skolan, bacteriologi väntar!
 
Kram kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0