God morgon och välkommen till Szinyei Merse utca 13

Hej!
 
Ligger i sängen i nya lägenten och skriver just nu. Nattis ligger bredvid och kurrar nöjt. Åh det känns bra att vara här!
Ellinor och jag gjorde en "sista" kraftansträningen med sakerna, tog en taxi åt gången ocf flyttade allt (med undantag av några stora möbler hos mig som jag inte orkar flytta nu). När vi tagit in alla saker bjöd vi in Caroline, Nina och Mari på sushi middag (beställt på netpincer), blev sen vin och choklad till efterrätt. Man tager vad man haver, och jag har inte ett endaste litet matkorn i kylen :P så det blev inflyttningspresenten som gick åt. 
 
 
Och sen var det ju projektet med min garderob. Jag hade en stor garderob i mitt rum som jag ville ha ut utanför rummet istället. Så vi välte ner den allihopa och försöte ta ut den, men hur vi än vände och vred så var den för stor och dörrröppningen för liten. Då bestämmer sig Mari för att hämta verktyg i sin lägenhet och börjar montera ner hela grejen. Vilket jobb! Men ut kom den i alla fall! Sen monterade hon även upp den på andra sidan. Vem behöver en handyman, jag har´ju Mari! Tack än en gång fina du, jag är skyldig dig en middag ;)
 
Nu ska jag dra mig upp ur sängen och se om Ellinor har vaknat så jag kan börja röja undan kaoset i mitt rum.
Kommer bilder på lägenheten när allt är i ordning.
 
Kraam <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0