Done!

God kväll!
 
Blev just klar med min rapport om sommarens praktik. 58 sidor nutrition and animal breeding! Min hjärna är död och jag struntar fullständigt i om något är fel med uppsatsen nu, vill bara ha ett godkänt och sen är jag nöjd. Vi ska få den rättad om ett år, jag ni hörde rätt, här har vi inga deadlines för lärarna inte..
 
Idag hade vi i alla fall svenskarna över på fika. Jag och Ellinor hade gjort kladdkaka till alla, och till det blev det grädde, bär, kakor och te/kaffe. 
Alla nya ettor verkade tacksamma för att vi ordnat träffen, så det känns bra :) Nu har de fått svar på lite frågor om skolan och Budapest, och vi har utökat vår lilla skara av "Svenska veterinärstudenter i Budapest".
 
Livliga diskussioner om allt från topicslistor till "hur-överlever-man-anatomin". 


 Dags att gå och sova, Bacteriologi i morgon bitti.. Gäsp säger jag redan nu. Men bara att bita ihop!
 
Natti natti mina fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0