Dagar utan sömn

Hej!
 
Har just avslutat en god middag med Ellinor :) vi gjorde pannkakor, och det blev supergott!
Nu ska jag sätta mig och skriva på uppsatsen igen. Det tar aldrig slut! Men har bara till fredag på mig, så på något sätt måste den vara klar tills dess. Måste skolka från lektioner för att få mer tid att skriva, det är så himla synd med tanke på att i princip alla lektioner är värda att gå på. 
Nu i trean har vi fått mycket bättre lärare och intressantare lektioner. 
 
Idag hade jag min andra pharma labb, med det första testet. Det var inte så farligt, men läraren som vi har verkar vara mycket strängare när det gäller proven än vad de andra gurppernas lärare är. Vi gick i alla fall igenom vad för mediciner vi har rätt att skriva ut, hur man ska hantera mediciner och vilka regler det finns runt olika klassade mediciner.
 
Hade också patho labb idag, där ska vi lära oss hur man obducerar. Så vi hade en lång introduktion om varför man behöver obducera ett djur, hur man ska gå till väga och hur man börjar. Längre hann vi inte ;) 
 
Salen där vi har patho practicals:
 
Har sovit så sjukt dåligt de senaste nätterna. Går och lägger mig sent för att jag sitter uppe och skriver och pluggar labbar, och när jag väl somnar så sover jag oroligt och vaknar till då och då.
I helgen ska jag sova ut! Längtar!
 
Satt och pluggade bacteriologi labb ute idag. Ville bara visa några kort från den härliga grönskande skolgården vi har: 


Och några bilder på Nattis som jag vet att ni saknat:


Kramar <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Kurri

Vad tråkigt att höra att du inte sover :/ du får sluta plugga vid 10 och ta en promenad :) Träna både kropp och sinne lika mycket ;) Kram

2012-09-12 @ 13:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0