Chokladfestival!

God kväll!
 
Idag var mamma och jag och fixade frys! Nu har vi plats att bunkra upp med mat inför tentaperioder, när man inte orkar ställa sig och laga seriös mat varje dag. Plus att med vårt nuvarande schema måste vi ha med oss matlåda varje dag till skolan, så då är det lätt att tina upp kvällen innan från frysen. 
 
Satte mig och pluggade en liten stund. Och sen bar det av mot slottet för CHOKLADFESTIVAL! Rena drömmen för chokladälskare som mig! Hela slottsgården var fylld med stånd som sålde choklad i alla de sorter och märken. Vi åt oss alla mätta på choklad, ingen hade ätit middag :P Jag köpte lindts choklad,torkade jordgubbar doppade i choklad, macarons och några marzipan bakelser med choklad. 
 
Avslutade kvällen med att ta en drink uppe på en liten resturang på slottsgården, mycket fin utsikt!
 

 
 
Good night <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0