Catch up-fika

Hej!
 
Började dagen med att tvätta och fixa lite i lägenheten. Sen satte jag mig och skrev på mitt arbete till skolan. Det går så långsamt, och motivationen är på noll :P Ska försöka sätta mig nu igen..
 
 På eftermiddagen var jag och fikade med Ellinor och Nina (vi saknade dock Caroline och JacQueline), för att uppdatera varandra hur sommaren varit och hur det blir denna terminen. Väldigt trevligt!
 
 
Köpte en påse sallad i affären påvägen hem, så nu kan jag börja äta min kyckling-annanas-sallad maträtt igen. 
Jag och mina vanor alltså :P Ellinor lär märka att jag har en hel del rutiner!
 
Och jag vet att det här är jättesent inlägg, men ni har säkert tänkt på den nya headern på min blogg. Vill bara säga att det är bästaste Ellinor GG som fixat den :D Frågade lite försiktigt om hon skulle kunna göra en header till mig och förväntade mig att få ett förslag någon vecka senare. Några timmar senare får jag ett mail med 5 olika förslag på superfina headers! Och valde ut denna som min favorit  :) Tack Elli! Du är bäst!
 
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Elli

Aaaaw så lite så :D Kram på dig!

2012-09-02 @ 22:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0