Bästaste mamma på besök

Hej hej!
 
Nu är mamma här och vi har hunnit med massor! Städat ut min lägenhet, tagit över det sista (alla stora saker) till nya lägenheten - så nu är jag helt inflyttad, och fixat mitt skrivbord.
 
Jag har haft två labbar idag, lab. diagnostics och nutrition. Lab diagnostics är så intressant! Det är helt veterinär relaterat och han ger till och med exempel på små "case" där han slutar med en fråga vad som hunden lider av, och ibland vad man kan göra åt det. Superkul!
 
 
I morse när vi vaknade hade Nattis "råkat" demolera toapappersrullen:
Hon måste fullkomligt gått lös på den, för allt var igenomtuggat och sönderrivet. Buskatt!
 
Något annat som är helt demolerat är vår skolgård, den ser inte klok ut! Tror de håller på att lägga ner nya rör, men man kan knappt gå någonstans, utan får hålla sig på små gångar när man går runt mellan klassrummet. 
 
Dörren in till cafeterian:
Tur att det finns en till på andra sidan som de inte gjort en vallgrav runt!
 
Mamma och Nattis, när jag kom hem från skolan. Ute och njuter på balkongen :)
 
Mitt skrivbord! Äntligen! Utrustade med tumstock och såg fick vi det tillslut på plats.
 
Nattis känner att bilder är överflödiga när vi har henne i huset! 
 
Tog en springtur på Margit med Caroline och Ellinor idag igen :) vi förbättrade alla våra tider, så det känns bra, det går åt rätt håll!
 
Fina Margit med Budasidan i bakgrunden.
 
Kram på er <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0