Äntligen på Margit igen

Hej!

Sitter och väntar på att maten ska bli klar, är hur hungrig som helst. Varit ute och sprungit på Margaretaön för en stund sedan. Eller sprungit är väll synd att säga, jag tog mig runt spåret i alla fall. Men det känns bra att ha börjat att träna igen! Kände inte av min fotskada eller något, så det var bra.
Började dock blöda näsblod helt plötsligt. Gjorde det igår också, och har aldrig i hela mitt liv blött näsblod innan. 
Vet inte vad som händer med mig, för några veckor sen fick jag migränliknande anfall. Inbillade mig blixtar i ögonvrån och när jag tittade efter var det fint och soligt ute. Dagarna efter kom en fruktansvärd huvudvärk som jag aldrig upplevt tidigare och nu näsblod.. Konstiga tider! Men nog om det!
 
Margit var fint som vanligt:


Lekplats sponsrad av sverige:


 
Hemma vid huset igen:
 
Idag gjorde jag en superbra lunch: stekt squash (i ägg och ströbröd), svamp, lök och sallad till, med en sås. Mumsigt :)
 

 
Tillbaks till uppsatsen, börjar trötta ganska rejält på den nu.. 
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0