Spotless

Heeej!
 
Äntligen klar! Storstädat hela lägenheten sen jag slutade idag vid två. Nu glänser det här inne :) Och jag sitter nöjd vid datorn och lyssnar på musik. 
 
Fick tillbaks lab. diagnostic midterm resultatet idag, och jag klarade det! Känns så skönt, trodde att jag skulle misslyckas med båda midtermen där ett tag. 
Lab. diagnostic läraren skämdes över att han gjort ett så svårt prov till oss, han ba "jag var så orolig att jag förstört för er när ni fick sådana frågor, men så blev jag så glad när jag såg att ni kunde svara på dem i alla fall". Hade fått rätt på två av tre frågor, och poäng för att jag hade gett ett jätte bra svar på min första fråga (hade bara varit bättre om jag inte hade missuppfattat vad det var jag skulle svara på och skrev en förklaring på något helt annat ;) haha)
 
Nu väntar jag på att Caroline och hennes mamma ska komma ner en sväng och låna lite internet. Sen ska jag nog upp till Mari och se film :) blir mysigt! 
 
Kram <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0