Söndag 28 oktober

Hej hej!
 
Hallååå var tog oktober vägen? Nu är det snart jul och examensperioden kommer alldeles för snabbt mot mig! Är glad att jag har planerat in en sådan lång tentaperiod efter jul, så jag har tid att göra flera examen då. 
Vintertid nu, och det börjar faktiskt bli riktigt kallt ute. Har inte hittat en vinterjacka än, så jag kommer väll frysa ihjäl nästa helg när jag kommer hem till fina sverige - som redan har fått första snön... avundsjuk.. 
 
Började morgonen med att skypea med mamma, sen skypeade jag med Nina också, och så har jag gått på en liten kort handling. Annars har jag bara pluggat. Blev att skriva ikapp bakteriologi topicsen, som jag hade hamnat efter i.
 
Ska strax börja läsa animal breeding. Frågan är om det är någon ide... Breeding läraren gick ut med att alla som missat mer än 3 lektioner inte kommer att få ta examen, som straff.. jag tror jag har 3 eller 4 missade, återstår att se på måndag. Jag tror de flesta har 4 eller fler frånvaror.
Tråklektion med idiot-lärare, hur kan de förvänta sig att vi ska gå på det där tramset? Jag säger som Faye (tjej i klassen) "jag börjar gå på lektionerna när de lärt sig hur man undervisar och pratar engelska". 
 
 
Nu är min lugg nästan tillräckligt lång för att sätta upp i toffsen med resten av håret. Orkar inte ha den hängande i ansiktet längre, så nästa gång jag klipper mig så ska den inte bli kortare än att den når att sätta fast där bak. 
 
Nina och jag började skicka fölis bilder till varandra, och jag hittade så många söta på Fossa tossa som jag måste visa er också. 
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0