Sjukstuga

Gokväll!
 
Vad ska man säga... Legat hemma och varit sjuk sen Lisa åkte. Det var som att min förkylning tog en snabb paus medan hon var här och nu slår tillbaks med full kraft. 
Plus att min axel är och spökar igen, kan inte lyfta den överhuvudtaget. Ni ska se hur skicklig jag har blivit på att byta om med en hand.. eller inte :P Men vänster armen är totalt värdelös.. suck! Ska gå till läkaren på onsdag (enda dagen jag inte behöver panik-plugga) och se om de kan hitta problemet. Gått såhär i några veckor nu nämligen, och det börjar bli irriterande. Är det inte knäna, höfterna eller armbågarna så är det axeln, hej jag är 21 år gammal och är fast i en 80 årings kropp. 
 
Förutom det är det feber, huvudvärk, snorighet och näsblod. Haft en toppendag helt enkelt ;)
 
Nej men nu ska ska jag sluta sura, läsa lite ur min mysiga bok och sen sova gott och vakna frisk. Bra plan :)
 
Natti natti mina fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0