Redo för resan

Hej hej!
 
Idag hade vi pathophysio lektion på morgonen, sedan håltimme när Mari och jag satt på bibblan och läste och så pharma practical. Vi fick tillbaks våra midterm och jag fick se vilka bittra tre grejer på receptet som jag hade gjort fel på och därför åkte ner till en fyra istället för en femma. Pharma läraren när han gav ut mitt prov: "hmmm... det var nära en 5a". Tack för den liksom :P
 
Sen gick jag hem, slöade i soffan och gick sen till patho lektionen. Frågan är varför jag gick tillbaks till skolan när jag var så trött. Somnade ett antal gånger under lektionen, jag verkligen försökte fokusera, men nej.. det gick inte. 
 
Nu är i alla fall det mesta klart för avgång i morgon. Packningen är nästan klar, flygbiljetten är utskriven hos Mari och Nattis "sova borta"-kitt är färdigt. Åh alltid lika jobbigt att lämna iväg min hårboll :/ även om hon kommer ha det toppen hos Caroline, Bagera och Bella.
 
Nira, Maris hund, är alltid lika ivrig att få leka med mig när jag är där och hälsar på. Sötnosen! Lika stor (liten) som Nattis. 
 
Det är väldigt härligt att bara kunna gå över till varandra här i huset, känns lite som att vi bor på samma "hotell" hela bunten. Man bara smiter igenom ett garage så är man i de andra byggnaderna. Och korridorerna ser ut som på ett finare hotell. 
 
Dags för ett the big bang theory avsnitt nu tror jag :)
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0