Quit smoking

Hej hej!
 
Sitter och läser Lab. diagnostics inför midtermet på fredag. Är en hel del att lära sig, men väldigt spännande.
Jag har ett nikotinplåster på vänster axeln, förutom att det är gigantiskt stor och inte hjälper mot rökberoende utan ska vara bra för min skadade axel. Det är kallt, luktar sjukhus och känns allmänt äckligt.. Men ska sitta där i 10 timmar. Usch! 
Några som däremot skulle behöva ett riktigt nikotinplåster är våra kära grannar. För det första verkar de bo typ 10 pers där inne, det är i alla fall olika människor som sitter på balkongen hela tiden. Och så sitter dem och röker, dag ut och dag in. Säger som Sheldon Cooper "they are like a bunch of hippies".. 
 
Igår var vi hos Caroline, sa hej då till hennes ex-lägenhet och firar också att hon nu ska flytta in i samma byggnad som resten av oss :P
 
Caroline hade gjort egna bröd som vi fyllde med kyckling och grönsaker. Och så blev det paj och kladdkaka till efterrätt. Alla bidrog med lite egna ingredienser till maten vilket var trevligt. Det var en väldigt bra kväll :) Lite bilder:
 
 
Jag är så stolt över vårt lilla gäng, vi har varit sociala varje helg nu. Går ut och äter, gör middag tillsammans, går på chokladfestival, har filmkväll och allt möjligt roligt! Duktigt av oss att kunna slita oss från plugget för en kväll :)
 
Nu ska jag återgå till pluggandet i soffan, med Nattis som sällskap
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0