Morot

Halloj!
 
Midtermet i pharma som jag hade i morse kl 07.00 gick bra. Kändes som jag kunde det mesta och fick nu tillbaks resultatet: en fyra :) nöjd nöjd! Behöver verkligen lite positiv pluggmotivation. Lab. diagnostic midtermet som jag hade förra fredagen kommer vi få tillbaks i morgon, och det kommer inte vara vackert kan jag säga. Redan ställt in mig på en retake där faktiskt. Pathophysio department (som lab. d. hör till) är sjukt petiga och griniga med rättningen. Skriver man inte allt så får man automatiskt 0 poäng, det finns typ inga betyg mellan underkänt och högsta betyg. 
 
Nu har Ellinor åkt till Sverige och jag har lägenheten för mig själv en helg. Lite ensamt känns det allt.. Men jag ska hålla mig sysselsatt, städa, diska bort tallriks berget, gå på bio (tror jag), kanske lite shopping och så plugg. 
 
Förra helgen var den Carolines tur, denna helg Ellinors och nästa helg blir det MIN tur att åka hem :D Ska bli underbart! 
 
Kram så länge <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0