Lördagsskola

God morgon!
 
Härlig, regnig lördag här i Budapest och jag gör mig i ordning för skolan. Japp vi har skola på lördagar numera! Haha nej inte riktigt, men alla lediga dagar (från långhelgerna) måste pluggas in på andra helger. Ytterligare ett av de märkliga systemen i Ungern. Tror dock att de flesta kommer skolka från lektionen idag, så jag lär väll sitta där ensam.  Men det kan vara värt att gå på tänker jag ;) Bara på med stövlarna och regnjackan.
 
Sen ska jag hem, lämna skolgrejerna, slänga i mig lite lunch och så ska jag gå till "West end" för lite shopping. Kanske får med mig Mari också.
 
Filmkvällen igår blev riktigt lyckad - popcorn, chips, godis, tända ljus och film. Bästa fredagskvällen ;) Vi såg "Taken", som handlar om en tjej som blev kidnappad och hennes pappa som försöker hitta henne, och slår ner alla i sin väg typ ;) men aa den var spännande! 
 
Nattis ligger och håller om mitt ben :) du anar inte hur mycket jag älskar dig min lilla lurventuss <3
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0