Lite snabbt bara

Hej!
 
Midterm i morgon... blää! Pluggar allt vad jag kan, vill så gärna göra bra på detta prov! 
 
Uppehåller Nattis med en vattenbunke med lite klämmor i som hon "fiskar upp", allt för att hålla barnen sysselsatta.
 
Annars väljer hon favoritplatsen "mammas knä", och så ligger hon där och brummar och knorrar för att jag ska klappa henne. (Tror kanske hon gått upp lite i vikt..)
 
Fick en tidning av Caroline som tack för hjälpen med kattpassningen, den hade "ras-special" om sibirisk katt. Det stod att de sibiriska katterna tyckte om vatten, och hade ett speciellt jamande som ibland kunde låta som en hund som morrar - känns som det stämmer ganska bra in på min hårboll.
 
 
Övat att skriva recept också, inför midtermet. Jag undrar om de är "uppbygda" på samma sätt i Sverige som vi får lära oss här.
 
Min oootroligt fina handstil sent i går kväll ;)
 
Och så måste jag rekomendera en serie på svt igen, har ni sett "torka aldrig tårar utan handskar". Handlar om när AIDS kom till stockholm och hur bögarna blev smittade och dog av denna nya "pesten". Så himla bra serie! SE, SE, SE! Den är i tre delar, så inte så många avsnitt. Men ta fram ett gäng näsdukar.. den är sorglig. Började med att sitta och småsnyfta och torka bort tårarna, sen gav jag upp och bara satt och stortjöt. Fick gå in och trösta mig hos Ellinor :P bra att ha en roomie! 
 
http://www.svtplay.se/video/340066/del-1 
 
Jag tror jag älskar bögar, så fina människor!
Så det så!
 
Tack för mig
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0