Inför midterm nummer ett

Hej hej!

Just skypat med mamma och sitter nu och laddar för slutspurt-plugget inför provet i morgon. Är ganska nervös, men jag tror att det känns värre för att det är första midtermet för denna terminen.

Pluggat hela dagen idag, och det har gått bra tycker jag! Men får se hur det går i morgon, bara att hoppas på det bästa.
Började dagen med te:

 
Men kände att jag behövde nått starkare, så det slutade med kaffe i alla fall (fast jag inte skulle..)
 
Har gått fram och tillbaks här i vardagsrummet och pluggat på mina flashcards, som alltid när jag är lite nervös vill jag röra på mig medan jag läser. Och jag känner verkligen hur jag trivs i nya lägenheten, den är så stor och härlig! En av de positiva sakerna i Budapest, du kan bo i en superfin lägenhet och det är ändå inte dyrare än ett litet studentrum i Sverige. 
 
 
Inget hem är komplett utan ett husdjur (eller två.. eller massor..), men jag måste säga att om man ska välja ett djur efter hur "smakfullt" det är till inredningen så måste det ju vara en katt. De är som levande prydnadssaker ju, så vackra att titta på!
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0