Höstkänslor

Hej!
 
Jag bara älskar hösten, det är den absolut mysigaste årstiden. Den är fina färger på träden, den är en frisk kylig luft ute, perfekt ridväder, ett fridfullt mörker redan framåt eftermiddagen, inomhus luktar det av senaste svamp fyndet och det är ju så himla mysigt med hösten också. Även om det är svårt att få denna härliga höstkänsla i Budapest, där det inte blir något tydligt avbrott från sommar till höst och inga fina löv på träden som hemma så får man försöka. Det har blivit lite kallare i luften och mörkare ute, så i dag passade jag på att tända lite ljus för att få till en höststämning. 
Drack te och läste laboratory diagnostic till det, lagom mysigt i alla fall :)
 
 
Och på tal om något annat. Hämtade ut mina piller mot axeln idag, som jag ska ta tre gånger om dagen. Hur ska jag komma ihåg det? Jag kan ju inte ens komma ihåg att äta p-piller liksom, och de ska tas en gång om dagen. Nu tex. när jag sitter här i sängen nerbäddad så kommer jag på att min ask ligger på köksbordet.. bara att kila upp och hämta.
 
I morgon är det middag hos Caroline, hon bjuder på något LCHF inspirerat. Det är typ som en "hej då lägenheten-middag", då hon ska flytta till samma byggnad som jag och Ellinor bor i. Det är så mycket studenter som bor här nu! 
 
Sov gott <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0