Heeelg!

Hej hej!
 
Äntligen var det fredag! Det var verkligen på tiden, hade inte orkat en enda dag till av denna veckan. Började känna mig krasslig igår, och på kvällen gick det över till sprängande huvudvärk, yrsel och febrig. Tog en värktablett - som jag vet att jag inte borde. Och vaknade i morse väldigt illamående (som alltid av värktabletter, jag tål dem inte av någon anledning). Hoppade över första lektionen och släpade mig iväg till skolan för lab. diagnostic senare på förmiddagen. Räckte upp handen på alla frågor under lektionen - fick inte svara en enda gång. Dumgubbe!
 
Meen! Nu kommer snart Lisa, och hon kommer att munta upp mig :D det vet jag! 
 
Ellinor och jag gjorde en snabb städning av lägenheten och nu ska jag se på serier tills lilla Lisa kommer med taxin. 
 
Ha en trevlig helg kära ni <3
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0