Ungerns nationaldag

Hej hej!
 
Vi har långhelg här i Budapest, ledig måndag och tisdag då det är deras nationaldag idag. Jag har ägnat hela helgen till att plugga så gott jag kan. Jag känner att jag tappat min motivation lite :/
 
Men det är bara fortsätta kämpa så kommer den väll tillbaks! Snart får jag åka hem också! Har sådan sjuk hemlängtan nu, vill andas frisk luft, rida, umgås med familjen, tända en mysig brasa och bara vara hemma..
Snart så.. den 31a kommer jag heeem!
 
Jag är tvungen att lägga upp de här två klippen från youtube, och jag vet att de kanske är meningen att de ska visa en extrem bild åt olika håll, men det blir bara lite ironiskt. 
 
Ungerns nationaldag:
 
Sveriges nationaldag:
 
 Ni får se dem med en nypa salt, källkritik ;)
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0