You impress me, dear brain

God dag!
 
Gick upp kl 5 i morse, gick igenom alla mediciner en sista gång, gav mig av mot skolan och skrev pharma midterm nr två kl 07.00.
Var helt död när jag kom hem...börjar slita på kroppen att inte hinna sova. Fått fina mörka ringar under ögonen, snyggt snyggt.
Tittade på en serie för att få lite energi, men när jag satte mig och skulle börja plugga så hade min hjärna totalt stannat. Gjorde iordning kaffe, gick in på mitt rum och drog för gardinerna, svepte i mig kaffet på någon minut, la mig i sängen och somnade bums. Vaknade liite piggare 25 minuter senare av väckarklockan. 
 
Fick just tillbaks resultatet (uppskattar den snabba rättningen duktiga skola!), och jag klarade mig. Det var inget höjdar resultat, men det var inte så nära en strykning som jag trodde innan.
Har en känsla av att folk slutar tro på mig snart när jag förklarar att jag "inte kunde något och jag är 99% säker att jag inte klarade det". Vad ska jag säga, min hjärna kan göra underverk utan min vetskap, eller nått sådant :P
 
Snart blir det nog lite café läsning med Mari och Helle :). 
 
Kram kram <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0