Vets got talent

Hej hej!
 
Har pluggat flitigt sen jag kom hem från sista lektionen idag, och nu laddar jag för "Vets got talent", det är elever som får göra uppträdanden och några lärare ska göra ståup. Vet att Tibor är en av dem, physio läraren som fick hela klassen att sitta och asgarva under lektionerna trots att det handlade om vanliga skolsaker - tror det kan bli bra ;) 
 
Det är på skolans egna "klubb" Equus (betyder häst på latin). Har aldrig varit där förut, så jag frågade Caroline vad jag skulle ha på mig och fick till svar "klär du upp dig kommer du se konstig ut, ingen klär upp sig till Equus". Så vanliga kläder får det vara! Ska ändå inte festa så mycket, har ju muntligt förhör i morgon på lab. diagnostics och vill inte sluddra fram oförståeliga svar till läraren ;).
 
 
Fotograf: Caroline
 
 
Ha det bra <3
 

Kommentarer
Postat av: caroline

Fina Nattisen :) Den perfekta modellen!

2012-11-17 @ 09:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0