Try harder

Hej!
 
Kom just in från en springtur runt Margit. Sprang själv, och eftersom jag inte har någon mobil kunde jag inte kolla hur snabbt det gick. Men om jag går på känslan så var jag under 30 min i alla fall. Kändes lätt att springa idag, trots att jag hade lite håll (antagligen för jag suttit och tryckt i mig after eight..). 
 
Nu blir det smoothie och serie för att motivera mig att plugga. Har varit en dålig studiedag idag, ofokuserad och inget verkar fastna. Men det är bara att kämpa på antar jag, in i huvudet ska det!
 
Bjuder på en bild som jag snott från en norsk tjej i klassen, från dissektionen i fredags. Min härliga svenska-norska labbgrupp.
 
Så nu är vi kvitt på "ta bilder från den andras blogg" ;)
 
Kram kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0