Snurrig

Hej hej!
 
Suttit och klippt ihop alla raser som vi ska kunna till animal breeding. Vi ska identifiera ca 50 hästraser, 40 kor, 70 hundar, 30 grisar, höns, katter, får/getter. Det är en del det ;)
 
Det som gör mig motiverad är att jag äntligen kommer kunna mäta mig med mamma inom hennes expertområde "gissa hundrasen". Min mamma är grym på att kunna se vilken sorts hund det är! Och i de hundraser som hon är intresserad av kan hon till och med säga från vilken kennel eller vilket land just den hunden kommer ifrån. Så långt kanske jag inte kan gå, men raserna ska jag kunna!
 
Här är dokumentet med voffsingar:
Ellinor och jag tänkte spela memory med dem, och ha det rätta namnet skrivet på baksidan - "how to make studying fun" ;)
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0