Sjukaste sign-up E-V-E-R

Heeeej!
 
 
Är helt hyper, skakar som att jag druckigt 10 redbull och fnittrar hysteriskt. Det har varit sign-up för examerna idag. 18.00 kom första listan ut, och därefter följde de andra med 15 minuters intervall. 
 
Folks statusar på facebook:
 
"Gonna be one awkward Monday isn't it!"
"Instead of the usual "Hello"... "YOU SICK BASTARD!""
 
"signing up for final is like going to war!!!!:s"
 
"the hard part is over, all we have to do is pass all the exams now, should be easy after that"
 
 
Herregud.. nu är det över.. jag behöver andas! Fick mina datum i alla fall :). 
 
Det var först till kvarn som fick datumet, och på Lab. D. fanns bara 5 platser per dag, så den var värst. 
 
 
Min plan är som följer:
 
4 dec - patho pr
17 dec - lab D
20 dec - animal breeding
7 jan - animal nutrition
15 jan - patho
22 jan - pathophysio
28 jan - bacteriology
 
 
Kram kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0