Hej oproduktiva dag

Halloj!
 
Haft sista lektionen för nu, och sitter och väntar på att maten ska bli klar. Idag har varit en sjukt oproduktig dag. Vissa dagar bara är så. Man orkar inte plugga, och även om du pluggar så kommer man ingenstans. Andra dagar går allt jätte lätt och du bara kastar dig igenom allt studiematerial utan något problem.
 
Så idag har jag knappt gjort något vettigt.. suck för bortkastad dag. I morgon har jag pharma prov också. Ett muntligt förhör, ett skriftligt test och ett recept ska skrivas. Ska försöka tvinga mig igenom allt en ordentlig gång. Hejja hjärncellerna!
 
Köpte en rolig frukt i affären som Caroline tipsade om, sitter och mumsar på den nu. Carolines kommentar "har ni smakat sådan där orange frukt som går att köpa i fruktaffären". Ja, vi har alla ätit apelsin.. haha! Nej men det är en annan orange frukt med alldeles blank utsida. Riktigt smaskig ;) någon som vet vad det är för frukt?
 
Pluggaaaaa nuuuu NINA!
 
Kram
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sharon (stavning) Om den der ut som en orange tomat? Det är min fvorit :D

Svar: Ja en sådan är det! :) duktigt av dig med den dåliga beskrivningen av mig :P
Nina

2012-11-12 @ 20:18:48
URL: http://enjoylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0