Ny dag, nya hinder att klättra

God morgon!
 
Jag fortsätter klättra på denna svåra väg mot mitt mål. Tentorna fyller hela min kalender och det absolut skönaste nu skulle vara att bara gå i ide. Vakna upp i början av februari när allt var över. 
 
Pharma muntligt förhör idag och jag håller tummar och tår att jag inte blir utfrågad.
 
Igår satt jag på bibblan med Alex (en tysk tjej) och läste. Gick bra och kom en bra bit i läsandet. Hoppade lektionen mitt på dagen så jag kunde fortsätta läsa med några norska tjejer. 
 
Lite smådystert väder här de senaste dagarna, skulle behöva en stor glad sol nu :)
 
Jag har gjort om min säng till en studiehörna, ganska mysigt faktiskt :)
 
Nej nu ska jag ta och läsa lite tills det är dags att kila till skolan. 
 
Ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0