Not now!

Halloj!
 
Haft några kämpiga dagar här, tror stressen över hur många tentor jag ska hinna göra denna tentaperiod slog till med full kraft. Har inte kunnat äta utan att må riktigt illa de senaste dagarna och det har resulterat i att jag struntade i maten och därför känt mig jättesvag i hela kroppen. Köpte mat i skolan idag, men slängde allt efter första tuggan. Men när jag kom hem fick jag i mig lite ris. Vet inte om det är psykiskt att jag mår illa, men så fort jag stoppar mat i munnen så vänder sig hela magen.
 
Hade lab. diagnostic idag, där vi gjorde tester på ko-skit. Det hjälpte inte min aptit kan jag säga ;). Blev utfrågad av läraren, och jag tror jag gjorde bra i från mig. 
 
Faeces på burk:
 
Men okej, som lugnande för mig - här kommer min plan för tentaperioden i stora drag.
Tentor före jul: patho practical och animal breeding
Tentor efter jul: nutrition, bacteriology, pathophysio, lab. diagnostics och patho oral
 
Har lite midterms att göra innan, men detta ska gå! Det har ju gått förut! :) Kommer hem 21 december till sverige!
 
Hmm vad mer då, juste de har satt upp denna i skolans cafeteria. Åhh det kliar i fingrarna varje gång jag ser den. Är som självaste Sheldon Cooper när det gäller suggestion boxes! Love them!
 
Så många förslag, så lite tid. Får se om jag kan ta mig tid att skriva ner några av mina ideer. 
 
Nattis har inte så många krav på sin vardag, mat och vatten, gos och en ledig plats på golvet att sova på. 
 
Sheldon: Oh, President Siebert, I assume you’d like to respond to one of the suggestions I put in the box by your office.

Seibert: No, and stop installing suggestion boxes everywhere.

Sheldon: You don’t like written suggestions. You don’t like when I give them to you while we’re urinating in the men’s room. If I didn’t know any better, I’d say that you’re one of those stubborn people who are not open to suggestions.

 
Kramar 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0