Lugna ner sig

Hej!
 
Idag blir det ingen ridning, har sådan träningsvärk efter att ha ridit två dagar i rad efter en lång paus från hästar. Igår testade mamma och jag hennes födelsedagspresent, en sadelväska som man kan sätta bakom sadeln och ha med sick picknick och sådant. Såg superbra ut :D Men vi hade ingen picknick med oss, så vi fick nöja oss med att lägga ner diverse borstar på skoj. 
 
Efter ridturen igår var jag över hos Danne och Sandra för att få mysa lite med Theo. Sötungen! Vi kastade ner leksaker från bordet, det var väldigt underhållande. 
Senare kom Kurri och vi lagade middag och tittade på film. 
 
Trots att jag håller mig sysselsatt med roliga saker så kan jag inte ta bort den stressande känslan som gnager hela tiden. Försöker tänka "vad är det för speciellt du MÅSTE plugga nu när du är hemma i sverige för en gång skull? Ingenting just nu. Nej så slappna av då!", men det fungerar bara till viss del. 
 
Vår fina lilla flock med isisar :) Pilta, Fossa, Disan och Aqua
 
Aqa-packa (som jag kallar henne) med sadelväskan på :)
 
Världens finaste ponnniee <3
 
Lyskväll idag, ska bli toppenmysigt!
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0