Effektiv dag

Hej hej!
 
Idag har jag hunnit med mycket. Började dagen med att slå sönder min mobil. Det hör till den negative delen av min effektiva dag. Tappade den i golvet så skärmen bara blinkar. Gick till den lilla skumma affären jag var vid sist, och efter att han granskat den med kritiska ögon konstaterade han att det inte fanns något hopp för att den skulle återuppstå, och att jag borde köpa en ny. 
 
Hade labb i Lab. diagnostic där vi pratade om levern och alla denns enzymer. Därefter begav jag och några till oss till patho department för att se om de fått in några döda djur som vi kunde få öva på inför examen. Vi blev tilldelade en katt. Gick igenom de fleste toppic inför examen, så det känns bra. 
 
Sen gick Ellinor och jag och skrev ut massa papper till pharma midtermet, så nu kan jag äntligen börja plugga på alvar. Vi fortsatte till Arena och storhandlade på Tesco. Har nu mat för tre olika maträtter!
 
Kom hem för ett tag sedan, gjorde smoothie och ska se en serie innan jag börjar med läsningen. Slå den effektiviteten om ni kan! ;)
 
Ha en fin fredagskväll ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0