Café-läsning

Hej hej!
 
Idag har jag suttit på café (Costa), och pluggat med Mari. Tänkte försöka hålla mig ifrån lägenheten en del, då Ellinor har sällskap av sin pojkvän i några dagar framåt - och alla vet ju hur kul det är att vara tredje hjulet ;) Nej men det var länge sedan Mari och jag satt och pluggade sådär, och det är alltid lika trevligt. Tror Mari är den person jag pluggar bäst tillsammans med. 
 
Blev animal breeding läsning, pharma och lite patho. Det är ganska kul med animal breeding, förvånande nog. Har aldrig tyckt om det, då jag tycker att läraren är knäpp, men nu när jag faktiskt sätter mig in i det så är det ju kul. Tänk att få ha ett skolämne där vi ska lära oss de vanligaste hästraserna, deras färg och i vad för olika sporter man tävlar med hästar i. Inte så dum läsning faktiskt! 
 
Vi satt på övervåningen där det är gott om plats, sköna stolar och fin utsikt ner mot vägen. 
 
Varmchoklad och animal breeding
 
Maris te-kanna ;) 
 
 
Ska skriva lite bacterilogi nu :)
 
Hoppas ni har en bra lördag allihopa!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0