You better run, better run

Hej hej!
.
Kommit in från en jätte härlig springtur på Margit med Mari och lilla Nira. Vi sprang snabbt! Kom in på 31 min exakt, 6 km, inte så dåligt :).
.
På slutet så spurtade jag ganska långt så jag fick en jätte konstig brännande känsla i halsen och blodsmak i munnen. Men jag hade inte alls ont i lederna idag (peppar peppar ta i trä!) vilket var en väldig lättnad.
.
Nu sitter jag och lyssnar på "pumped up kicks" och dricker iste, med is i!
Mm ibland har man det ändå ganska bra :)
.
Medan jag tränar för fullt för beach 2012 så tränar Nattis inför sorkfältet 2012, hon har jämt göra att sätta nattfjärilarna och flugorna på plats som letar sig in genom fönstret. Just nu håller hon på att driva runt en stackars krypande fluga på golvet. Tror jag får ta över och humanely euthanize it ;)
.
Nej men en dusch och en film skulle inte sitta fel nu, (kemi boken blängde just på mig.. jag vet inte om jag vågar..)
.
Kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0