Sista biokemi labben

Hej!
.
Whhoo! Ingen mer biokemi labb! Idag gjorde jag sista labben som handlade om vitaminer. Vi var bara tre stycken så det blev en riktigt mysig labb faktsikt :) Stod där och blandade och undersökte och skrev resultat.
Biokemin har inte varit så hemsk som kemin var, utan snarare ganska intressant och rolig. Men eftersom det är ett test varje gång (och nu denna termin både ett muntligt och ett skriftligt prov) så är det alltid lite nervöst. Så skönt att ha det över!
.
In till biokemilabben
.
Idag hade vi massa roliga ämnen på bordet, mycket att blanda!
.
.
Här har vi "läskiga hörnan", men det extra varma vattenbadet, ämnerna som är för farliga för att stå på bordet och waste-uppsamlingen för de ämnerna som inte får hällas ut i vasken. Varje gång jag ska ta något därifrån så blir jag lite små skakig på handen. De finns ju en anledning till att de står där: de är farliga för mig :P
.
Har belönat mig själv med sushi ikväll! Och snart blir det mera kemiplugg!
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0