Samma spår

Hej hej!
.
Kanske lite dålig uppdatering här, men så blir det när man inte har så mycket att uppdatera ;). Allt fortsätter nämligen i samma gamla spår, det är kemin och jag alltså, kemin och jag.
Går nu igenom gamla prov och ser vad jag kommer ihåg från första genomgången. Ganska mycket, är tack och lov svaret.
.
Skickar frågor till pappa som han får hjälpa mig med, och så pluggar jag in allt han säger och hoppas att jag ska kunna fejka en stor kemi kunskap på provet. Hehe bra plan eller hur?
.
Ja man kan ju inte välja föräldrar, så jag måste ha haft en väldig tur alltså. Jag tror aldrig jag skulle sitta här idag om det inte vore för att mamma och pappa är just de dem är. Mamma som alltid ställer upp och försöker ordna så jag får det jag vill och når dit jag vill nå. Både i skolan, i mina intressen och allt vad det kan vara som jag vill göra i livet.
Och så pappa som kan ALLT! Hur skulle jag klara mig igenom alla matte kurser, förstå fysik och kemi utan honom? Det skulle verkligen inte gå! Så jag hade aldrig klarat skolan så pass bra om han inte kunde förklara allt för mig.
Tack för att jag har er <3
.
Haha nu går "game of thrones" på TV här i Ungern, de två lägenheterna närmast mig tittar, så jag hör intro-musiken varje gång. Bra serie det där, lite brutal stundtals så jag sitter och halvkisar genom fingrarna med ljudet avstängt.
.
Som lite avslappnat pluggande övar jag kemi strukturer. Såhär blir resultatet efter ett tag ;) det ser rörigt ut, men det är 100% ordning i min hjärna (okej 99% då).
.
Nattis ligger och jamar och tittar med förebrående ögon på mig (åh jag gillar det ordet, ett typiskt fantasybok-ord) för att få uppmärksamhet.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0