Run, run, run

God kväll!
.
Nu börjar alla examen närma sig och det känns som att tiden går mycket fortare. Jag vet inte var jag ska börja plugga för det är så överväldigande mycket. Känns som att springa hur fort som helst men ändå inte komma framåt. Lite som i mardrömmar när man aldrig klarar att springa ifrån det som jagar en (vilket, föresten, har en logisk förklaring då vi under en viss tid under natten är helt blixstilla och om vi då drömmer om sådant så tror vi att vi sitter fast).
.
Men detta är ingen dröm, det är min verklighet och jag hinner inte meeed!
.
Kom just in från en springtur i parken med Mari. Vi rusade på i världens tempo. Det var ingen joggning det, snarare spurt från början till slut.
Vi valde att springa så sent pågrund av värmen.
.
För att ni inte ska tro att jag hittar på om tiden...
..när det var såhär varmt!
Nu blir det duscha, godnatt saga - kemi och sen sova!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0