Problem?

Hej!
.
Alltså vad är Ungrarnas problem, varför är de så förbannat bittra och aggressiva hela tiden?
.
Jag hade varit ute på promenad med Ellinor och är påväg hem. En kvinna möter mig rakt framifrån, typ 45 års åldern smal och uppklädd. Ni vet när man hamnar i sådana tillfällen att man inte kan välja vilken sida man ska gå på - går man lite åt höger går den andra åt höger, och går man då lite åt vänster så går den personen åt vänster. Och så skrattar man lite mot varandra för att de blir tokigt och går sedan runt varandra. Precis så var det, men det var bara jag som log ursäktande. Kvinnan jag mötte drog istället med all kraft armbågen i sidan på mig, som om vi spelade rugby eller något. Det ska sägas att vägen annars var i princip tom och det fanns plats för 10 personer i bredd. Så nu sitter jag här med ett blåmärke som långsamt börjar tyda fram. Det jag vill säga är bara "VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ ER SJUKA MÄNNISKOR!?". Klarar du inte av sociala sammanhang så håll dig inne för i hel*te! Förstör inte dagen för andra människor för att du är en misslyckat människa med starka humörs problem!
.
Det är ju helt sjuk, varför har man behovet av att göra illa någon annan? Stackars Ungrare.. eller nej de är inte ens synd om dem. Vi borde göra en mur runt Ungern och så kan de leva här i alla sin ilska själva.
.
Grrrrrr!
.
/Nina

Kommentarer
Postat av: Carro

Din stackare, ja folk är verkligen märkliga här! Hoppas vi kommer in i Sverige så vi slipper få mer blåmärken och obehagliga upplevelser! Hoppas du och katterna har det bra. Kram

2012-05-30 @ 19:31:10
Postat av: Nina

Haha jaa verkligen! Det går bra med katterna :) Bagera tassar runt och spanar på saker. Bella ligger och sover eller följer efter Bagera som en svans :P

2012-05-30 @ 20:49:32
URL: http://ninasanatomy.blogg.se/
Postat av: Elli

Hahahha VA??? Är chocktillstånd efter att ha läst detta, det är klart att man skrattar åt det och inte SLÅSS!? Det är nästan i klass med denna konstighet: http://www.dn.se/nyheter/varlden/naken-man-som-tuggade-pa-ansikte-identifierad

NÄSTAN!!

Alltså jag bara måste få ledigt så att jag kan hälsa på dig, nu handlar det inte längre bara om att jag vill träffa dig och se hur du har det i Ungern, nu handlar det även om att se hur hemska dessa ungrare är med egna ögon, och testa deras gränser!



Kram!

2012-05-30 @ 21:05:26
Postat av: Nina

Haha ja nästan i den graden var det alltså :P

Åh det skulle vara jätte kul om du kunde komma hit! Jag avråder dock från att "testa deras gränser", om ett leende kan ge en ilsken armbåge i sidan så vet jag inte vad nästa steg är :P

Kraam!

2012-05-30 @ 22:26:20
URL: http://ninasanatomy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0