Pluggkaos

Heej!
.
Jag ska erkänna, det är kaos på mitt skrivbord när jag pluggar. Jag tar fram fler och fler saker och så kan jag aldrig plocka undan det eftersom jag troligtvis behöver det igen. Så det resulterar i en ordning som kallas "allting överst".
Än så länge ser det ut såhär, och klockan är inte ens 11.
Kalender, kemi papper, labb bok, solglasögon, te, vatten, kattgodis, dator, färgpennor och massa flashcards!
Sitter och lyssnar lite på musik undetiden (har ju hackat mig in på Peters spotify, nej jag fick faktiskt lösenordet), och det slår mig hur sjukt bra låtar vi har i sverige nu. Var tvungen att leta upp denna på youtube så ni får lyssna:
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0