Plugga eller sova

God kväll!
.
En vecka har gått i tentaperioden och två tentor är gjorda (förhoppningsvis båda klarade, bara vänta och se..). Nästa vecka väntar ytterliggare två, topo skriftlig och etologi muntlig. Har haft en mindre ångest attack idag för det känns som jag ligger efter i pluggandet. Första för denna tentaperiod, det höll ett tag i alla fall.
.
Men man kan inte bli på dåligt humör när man läser etologi om hur lammen gör när de leker med varandra och hur kossorna beter sig när de kommer ut på grönbete. man kan inte annat än le :P.
.
Ni vet mina fina jordgubbsplantor som jag satte förra året, jag har fått jordgubbar på dem! Men kan väll inte säga att det är min förtjänst då det är mina grannar som vattnar och håller dem vid liv. Men i alla fall ;)
.
Jag tror Nattis tycker att jag ska skynda på min tentaperiod så att vi kan åka hem till Sverige. Hon har redan prövat min nya resväska -  "den passar" tror jag hon konstaterade.
Men snart får hon det lite roligare, jag ska vara kattvakt åt Carolines två katter. Så det blir helt klart fullt hus här med tre katter på liten yta! Tror det kommer bli öronproppar för min del ;).
.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0