Paus

Hej :)
.
Jag är glad att vi hade filmkväll igår, man tänker inte på hur värdefullt det är att ha lite roligt då och då. Annars blir det mest sitta och plugga ensam.
Så först åt vi sushi sen tittade vi på film och så satt vi och pratade till alldeles för sent! Men mysigt var det! :)
.
Tänkte ta sovmorgon i morse, men Nattis tänkte i andra banor. Hon satt och örfilade mig i ansiktet tills jag vaknade.. Jag önskar att man kunde filma henne, så hade ni inte trott att jag överdrev. Så fort jag slår upp ögonen så börjar motorn brumma i henne och det är omöjligt att motstå gosande. Så jag gick upp och satte igång att storstäda. Allt är undanplockat, men damsugning och våttorkning är kvar.. suck.
.
Idag har jag som vanligt ägnat mig åt kemi..  Ska gå igenom topon en gång ikväll också :)
.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0