Lycklig!

NO MORE CHEMISTRY! Jag klarade kemi tentan, resultatet kom precis :D tack för att ni höll tummarna ;) ni måste ha hållt dem hårt för jag fick till och med en trea! Åh jag kan sväva på moln, jag är helt säker!
.
Taaaack älskade hjärna! Vi gjorde det! Vi gjorde det!
.
Okej neeer på jorden igen. Jag skrev anatomi topo i förmiddags. Märklig tenta, kändes mer som anatomi 1 med inslag av de andra kurserna.
Mycket som man skulle ha behövt repetera innan känner jag :/ så jag får helt enkelt vänta och se resultatet.
.
Nu ska jag fira med denna härliga tallrik :) och därefter blir det etologi plugg med sikte mot fredagens tenta.
Kram kram <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

vill bara informera om att jag precis varit ute och sprungit och känner mig jättehurtig, blir därför inte alls frestad av din kladdkaka! :)

2012-05-29 @ 18:15:25
Postat av: Nina

Haha vilken tur då! Jag var absolut inte ute efter att fresta dig med en väldigt välsmakande kladdkaka med glass och jordgubbar som var himelskt god ;)

2012-05-29 @ 18:24:44
URL: http://ninasanatomy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0