Laddar!

Hej hej!
.
Nu sitter jag här och är supertaggad, laddat upp med kanelbullar, iste, gamla frågor från topo-anatomin och svt play - för nu är det eurovision song contest! :D
I de dåliga låtarna tänkte jag att jag kunde läsa anatomi, och när det kommer någon bra låt (Euphoria!) så tittar jag :) bra plan va?
.
Idag har jag varit iväg på äventyr för att hitta ett ställe där de kan skriva ut papper (copyshop är stängt på helgen). Tog en ranglig låtande buss med en svärande busschafför till Kiraly där jag hade letat upp en affär som erbjöd utskrivning och såvidare. Det gick jätte bra och jag skuttade glatt hem. Haha det kändes ungefär som att det var det jag gjorde, och jag kom och tänka på barnen i Bullerbyn när de är och köper falukorv till alla i byn. Jag och mina anatomi papper på Budapests gator <3.
.
Nej dags att ta plats i sängen!
Hejja hejja Sverige!
.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0