Kvällsraport

Halloj!
.
Idag var det tydligen speciell helgdag i Ungern, och kommer vara det i morgon också. Jag vet inte varför, men detta land har överdrivet många helgdagar! Detta resulterade i att när Ellinor och jag traskade ner för att köpa lite mjölk till kaffet så möttes vi av våra egna snopna blickar i skjutdörrarna som inte öppnade sig. Bläää... jag behöver min mjölk till kaffet..
.
Har pluggat massa topo-anatomi idag. Det känns väldigt osäkert inför tentan då vi inte har fått några klara upplysningar om vad vi faktiskt ska kunna. Men men, jag pluggar på det jag tror och håller tummarna att jag siktat in mig på rätt saker.
.
Just nu snurrar det runt av cranial nerves i huvudet, inte bokstavligt dock, då hade det blivit tokigt.
.
Nej dags att sova!
.
Sov sött fina vänner

Kommentarer
Postat av: D

Dom snurrar ju runt varandra rätt bokstavligen också.

2012-05-28 @ 07:27:50
Postat av: Nina

Haha jo men jag syftade mer på rörelsemönstret "snurrar", och jag hoppas de ligger skapligt still ändå. :)

2012-05-28 @ 12:57:01
URL: http://ninasanatomy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varje gång du vrider huvudet snurrar dom i rörelsemonster relativt mot din omgivning. Men ja dom ligger still relativt till din fullproppade lilla hjärna :)

2012-05-28 @ 15:34:02
Postat av: Nina

Du är så finurlig Danne ;) när du vrider och vänder på saker lyckas du alltid ha rätt i allt :P.

2012-05-29 @ 16:40:32
URL: http://ninasanatomy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0