Kusin vitamin

God morgon!
.
Sitter här med en kopp välling och myser med biokemi läsning. Trevligt trevligt! Skolan börjar inte för än 10.15, för dem som går det vill säga. Ju närmare vi kommer examensperioden desto fler struntar i att gå till skolan, en intressant trend det där. Jag går på de lektioner jag tycker är bra, så det blir virologi och biokemi.
.
Idag är det exakt två veckor kvar till min födelsedag :) och anledningen till att jag blir påmind om det är för att min kusin (Sofia) fyller år idag (grattis grattis). Så varje gång jag grattar henne vet jag att min födelsedag är nära, så tänkte jag när jag var liten. Men jag vet inte ens om jag vill fylla år i år :P Kanske ska vi bara låta den passera obemärkt. Nej men mamma och pappa kommer hit då och det ser jag fram emot!
.
Appropå kusiner så tror jag faktiskt inte att jag har nämnt att jag fått en till liten kusin för ett tag sen :O. Fick ett kort i morse av pappa Arvid, se så söt hon är:
Nu måste jag återgå till biokemin!
Ha en fin dag!
.
Kram

Kommentarer
Postat av: Elli

Du fyller ju 21 den 21 maj! Lite häftigt ändå :)

2012-05-07 @ 10:51:31
Postat av: Nina

Haha japp! Jag har tänkt på det med ;) du får vänta ett tag innan det är din tur att fylla så ;)

2012-05-07 @ 12:17:47
URL: http://ninasanatomy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0